Prodejní místo na Bylinkovém festivalu 2025
Děkujeme za váš zájem o Bylinkový festival!
Níže najdete odkaz k závaznému objednání vašeho prodejního místa.
Co pro vás zajistíme:
- připravené zastřešené prodejní místo
- stůl a židle do stánku
- přívod elektřiny (pokud jej uvedete v přihlášce, kterou zašleme před festivalem)
- stavbu i demontáž stánku
V ceně pronájmu je zahrnuto také:
- propagace vašeho stánku prostřednictvím sociálních sítí a newsletterů Školy Aromaterapie & Bylinky
Naše komunikační kanály aktuálně oslovují:
- přes 2 000 sledujících na Instagramu
- více než 7 000 fanoušků na Facebooku
- okolo 6 500 odběratelů newsletteru
Co nezajišťujeme:
- ubrusy na stoly
- odvoz odpadků ze stánku (prosíme, abyste si odpad řešili sami – zahrada bohužel nemá kapacitu na jejich sběr)
Storno podmínky:
Účast na Bylinkovém festivalu je závazná. Prosíme všechny účastníky, aby s přihlášením počítali jako se závazkem a respektovali podmínky storna:
- Při zrušení účasti více než 30 dní před konáním akce vracíme nájemné v plné výši.
- Při zrušení účasti méně než 30 dní před konáním akce nájemné nevracíme, pokud nedojde ke zrušení ze strany organizátora.
- V případě, že se účastník bez omluvy nedostaví, nájemné propadá v plné výši.
- V případě závažných důvodů (např. nemoc, neodkladné rodinné události) je možné po individuální domluvě řešit situaci jinak.
Děkujeme za pochopení a za respektování těchto podmínek, které nám umožňují udržet dobrou pověst Bylinkového festivalu a zajišťovat hladký průběh i spravedlivé podmínky pro všechny zúčastněné.
Objednáním prodejního místa/poradny potvrzujete, že jste se se Storno podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi. Děkujeme.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář